۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۲۰۳۷۶
آیت‌الله کعبی درگفت وگو با رسا:

تولید قدرت نرم در مقابل دشمن وظیفه حوزه‌ است | حوزه پاسخگوی نیازها باشد

تولید قدرت نرم در مقابل دشمن وظیفه حوزه‌ است | حوزه پاسخگوی نیازها باشد
نماینده خبرگان با بیان این که دشمن در پی ایجاد فاصله بین روحانیت و مردم است، تأکید کرد که تولید قدرت نرم در مقابل جنگ نرم وظیفه حوزه‌ های علمیه است.

آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، گفت: با شروع سال تحصیلی 98-99 حوزه‌های علمیه، دوره آموزش طلاب و مبلغین آغاز شده است و تلاش برای پیشرفت علمی، اخلاقی، بصیرت‌افزایی، حضور مردمی، داشتن روحیه انقلابی، ارتباط با جوانان، تحصیل و تهذیب ناظر به توانمندسازی در پاسخ‌گویی به نیازهای معاصر حائز اهمیت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: حوزه علمیه باید به روز، پاسخگو، توانمند، برنامه‌ریز، آینده‌ساز، آینده‌نگر و حاضر در صحنه باشد تا از لحاظ کمی و کیفی پیشرفت زیادی کند و در میدان تولید قدرت نرم برای اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) بدرخشد.

وی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه در برابر جنگ نرم باید قدرت نرم تولید کنند؛ قدرت نرم یعنی پیشرفت علمی و اخلاقی، پاسخگویی به شبهات، مقابله با بدعت‌ها و انحرافات و شبهاتی که مطرح می‌شود.

آیت‌الله کعبی افزود: دشمن تلاش می‌کند بین روحانیت و مردم فاصله بیاندازد؛ تقویت اعتماد بین ملت و روحانیت، اتحاد و همبستگی درونی خانواده روحانیت و توجه به مکر و کید دشمنان حائز اهمیت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در تریبون‌های عمومی باید دشمن را دید و سخنی به زبان آورد که باعث تقویت اقتدار ملی، امنیت ملی، وحدت، انسجام ملی، تقویت باورها و ارزش‌های دینی و اخلاقی جامعه شود./836/

تعداد بازدید : 8
محمود لطیف
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
از عوامل مهم به انحراف کشیده شدن جریانات عدالتخواهی، سلب معنویت از عدالت طلبی است. به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر عدالت را از معنویت جدا کنی یعنی عدالتی که با معنویت همراه نباشد این هم عدالت نخواهد بود. عدالتی که همراه با معنویت و توجه به آفاق معنویِ عالم وجود و کائنات نباشد، به ریاکاری و دروغ و انحراف و ظاهرسازی و تصنع تبدیل خواهد شد .
0
0